Plantewebinarer 2023: Glæd dig til 7 webinarer med ny viden og resultater fra 2023

Udgivet d. 31-10-2023 | Af Sabrina Brohus

Hver tirsdag frem til jul, kan du som landmand følge med i de nye plantewebinarer fra SEGES Innovation. I år har vi tilføjet yderlig to bonus webinarer i det nye år. Første webinar er den 21. november.

Få en ekstra god start på dine tirsdage, når SEGES Innovation inviterer til nye plantewebinarer. Det første webinar løber over skærmen den 21. november kl. 8.15-9.00. Til det første webinar i rækken kan du blive klogere på:

• Hvornår og hvordan udvaskningen kan reduceres i majs med minimalt udbyttetab
  • Smugkig i resultaterne fra i alt 12 majsforsøg
  • Effekten af forskellige gylle- og efterafgrødestrategier på udbytte og udvaskning
  • Håndtering af efterafgrøder og gylletilførsel f.eks. med hensyn til udbringningstidspunkt og teknik til såning af efterafgrøder.

Sådan tilmelder du dig Plantewebinarene

Der er hele 7 spændende webinarer i kalenderen (og så gemmer der sig endda et særlig gratis julespecial imellem). Du vælger selv, om du kun vil følge med i udvalgte webinarer, eller om du vil tilmelde dig hele webinarrækken til en særlig god pris. Du kan selvfølgelig også se optagelserne af webinarerne og hente præsentationerne efterfølgende, hvis du skulle være forhindret tirsdag morgen – når du altså først har tilmeldt dig.

Tilmeld dig HER

Husk, du kan tilmelde dig ét, flere eller alle webinarer – lige som det passer dig, og Julespecial er som altid gratis.

Landboforeningen ansætter 3 nye medarbejdere Læs mere
Årets første bedriftsbesøg Læs mere
Vild med maskiner? Kom til bedriftsbesøg hos Kni M… Læs mere
Stemningsbilleder fra weekendens markedsdag Læs mere