InterCount har fået tilføjet endnu en ny funktion

Udgivet d. 02-08-2023 | Sabrina Brohus

InterCounts nyeste funktion gør det nemmere for dig at håndtere handelsbetingelser og nyhedsbreve i programmet.

Så er der godt nyt til dig, som bruger InterCount. Programmets nyeste funktion gør det langt nemmere for dig at håndtere handelsbetingelser og nyhedsbreve i programmet. Mange leverandører sender disse dokumenter som separate PDF-filer sammen med fakturaen i en e-mail. Det ender ofte med, at man glemmer at slette disse PDF-filer, når man videresender fakturaen, som resulterer i en ophobning af unødvendige bilag i InterCount. Det problem er nu blevet løst ved at implementere et nyt flow, der analyserer filnavnet på de vedhæftede bilag. Hvis filnavnet indeholder et af nedenstående eksempler, vil bilaget automatisk blive sendt direkte til arkivet. På den måde undgår man, at bilaget får et bilagsnummer og dermed skal håndteres manuelt af assistenten. På nuværende tidspunkt vil disse bilag kun have "-" som afsenderinfo, men der arbejdes på at vise filnavnet i stedet.

Følgende filnavne vil blive behandlet automatisk:

• Handelsbetingelser
  • Leverings-og-Handelsbetingelser
  • Nyhedsbrev

”Vi ønsker at gøre denne proces så effektiv som mulig for jer, så hvis I har flere generelle filnavne, der skal med på listen eller oplever nogle PDF-filer, som stadigvæk kommer i arkivet, er I velkomne til at sende os en mail, så vi kan få løst det”, lyder det fra Djursland Landboforenings InterCount Team.

Hvis man skulle blive i tvivl om, hvilke bilag der skal sendes ind, henviser teamet til InterCount’s nyttige vejledning "Sådan får du bilag i InterCount". I denne guide, som kan findes under "Support" på www.intercount.dk, får man et overblik over, hvilke bilag der skal sendes afsted, og hvilke der ikke skal.

Find vejledningen HER.

Har du spørgsmål til InterCount er du altid velkommen til at kontakte Pernille Holmberg Madsen, økonomaassistent, Djursland Landboforening, på tlf: 2342 4177 eller på mail på  phm@landboforening.dk eller Liselotte Madsen, økonomaassistent, Djursland Landboforening, på tlf: 2335 6225 eller på mail på  lom@landboforening.dk