Elev søges til kontoruddannelsen med speciale i revision

Udgivet d. 28-02-2024 | Sabrina Brohus

Djursland Landboforenings afdeling for Økonomi og Regnskab søger pr. 1. september 2024 en selvstændig, frisk og udadvendt kontorelev til kontoruddannelsen med speciale i revision.

Kan du lide at arbejde med tal, og kunne du tænke dig en spændende uddannelse, hvor du får mulighed for at kombinere økonomi, kundekontakt og regnskabsfaget generelt, og har du lyst til at blive udfordret både fagligt og personligt? –Så er det måske dig, vi leder efter.

Vi forventer at du:

Har bestået/forventer at bestå EUX/HHX, eller STX/HTX/tilsvarende uddannelse samt adgangsgivende EUD-grundforløb.

Er du i tvivl, om hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.

Med den rette ansøger kan stillingen også besættes med en voksenelev.

Stillingen:

Som kontorelev vil du få et spændende og alsidigt toårigt uddannelsesforløb, hvor der vil blive stillet krav til dig og forventet et højt fagligt niveau. Sideløbende med den praktiske uddannelse og oplæring af kolleger her på kontoret følger du et obligatorisk skoleforløb i samarbejde med Erhvervsskolerne (AABC). Der vil i elevtiden være ca. 8 skoleuger samt en afsluttende fagprøve.

Djursland Landboforenings afdeling for Økonomi og Regnskab fungerer som et almindeligt regnskabs-/revisionskontor blot med speciale i landbrug. Du vil i løbet af din elevperiode blandt meget andet komme til at beskæftige dig med bogføring, momsopgørelse, regnskabsafslutning, budgettering samt lønadministration i en travl og afvekslende hverdag med mulighed for kundekontakt lige fra opstart.

Vi har en arbejdsplads med en god kultur og et stærkt fællesskab. Der er gode personaleforhold, kantine- og frugtordning, pension og privat sundhedsforsikring. Ansættelsen vil følge vilkår i overenskomst for HK Kommunal.

Yderligere information/praktiske oplysninger:

Har du spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anne-Mette Hougaard på tlf. 8791 2012.

Du kan læse meget mere om Djursland Landboforening på www.landboforening.dk.

Ansøgning:

Bedes fremsendt til Djursland Landboforening, Føllevej 5, 8410 Rønde – gerne på mail til djursland@landboforening.dk, så den er os i hænde senest mandag den 8. april 2024.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 16/17.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Klik HER for pdf-udgave

Klik HER for at se alle ledige stillinger i Djursland Landboforening