´Book en mark’ kommer til Aarhus, og du er inviteret

Udgivet d. 02-04-2024 | Sabrina Brohus

Landbrug & Fødevarer og Food Organisation of Denmark samler økologiske producenter og aktører fra virksomheder, foodservice og dagligvarehandlen til arrangementet ‘Book en mark’. Som deltager kan du møde din næste leverandør eller blive aftager for konceptet. ‘Book en mark’ handler om gode matches, fælles forretning - og om alle kategorierne indenfor økologi: Grønt, mejeri, kød, drikkevarer og kolonial.

På dagene er der både reservereret plads til økologiske producenter med en stor bredde af råvarer/produkter – og der er reserveret plads til de fra hoteller, restauranter, kantiner, offentlige køkkener, grossisthuse, dagligvarekæder og fødevarevirksomheder.

Der er seks lokationer og datoer at vælge mellem. Den 22. april kommer ´Book en mark´ til Turbinehallen, Aarhus. Dagene er gratis og du kan tilmelde dig HER.

Dagens program:

Kl. 9.00 Tjek-ind og morgensnack

Kl. 9.30 Velkommen - Lærke Kirstine Lund fra Landbrug & Fødevarer og Trine Krebs fra Food Organisation of Denmark åbner dagen.

Kl. 9.40 Introduktioner på tværs - Vi sørger for, at I lærer hinanden at kende; Hvor kommer I fra? Hvilke produkter laver I? Hvilke vil I gerne købe? Jeres intro bliver startskuddet til nye relationer.

Kl. 10.30 Pause & Netværk.

Kl. 10.45 Business-dating #1 + inspirations-bobler - Vi skaber rum til de vigtige møder imellem jer, der vil sælge og jer, der vil købe – og byder ind med inspiration fra værdikæden undervejs.

Kl. 12.00 Frokost: Smag på en række af ‘Book en mark’ producenternes råvarer.

Kl. 13.00 Business-dating #2 + inspirations-bobler - Flere skal mødes – og det er her, I kan efterlyse dem, I også skal have nået at snakke med. Lad os flytte varer sammen!

Kl. 15.00 Tak for i dag.

Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Ebbe Korsgaard fra Landbrug & Fødevarer på ebka@lf.dk eller Ida Maria Kampmann fra Food Organisation of Denmark på idamaria@thefoodproject.dk

Book en mark har siden 2019 dannet rammerne for, at hundredvis af økologiske producenter og aftagere har mødt hinanden og skabt fælles forretning. Projektet er støttet af Fonden for økologisk landbrug. Arrangementet er en del af projektet Madfællesskabet

Har du fået styr på den nye bogføringslov? Læs mere