InterCount: 1. september nærmer sig, er du klar til moms?

Udgivet d. 07-07-2025 | Af Sabrina Brohus

 

Både kvartals- og halvårsmoms har frist 1. september. Hvis du selv står for indberetningen, kan du gøre det direkte i InterCount.

Har du en DLBR-assistent til at indberette, skal du blot sikre dig, at dine bilag er sendt korrekt ind i god tid.

Se her, hvordan du indberetter moms i InterCount.

Kontakt os

Få et godt råd fra en af vores rådgivere


Seneste nyheder
Blomster fra marken bliver til kreative dekoration… Læs mere
Nyt fra formanden: Kvælstofaftalen er landet – men… Læs mere
Nye medlemstilbud: Gør sommeren lidt bedre med rab… Læs mere
InterCount opdateres med nyt design og nye funktio… Læs mere
L&F: Kvælstofreguleringen rammer hårdt og med mege… Læs mere

Samarbejdspartnere

Tilmeld dig vores nyhedsbrev