Billedarkiv

(Nyeste billede øverst - klik på billedet og se det i rigtigt format)

02. januar 2018 Velkommen til Landbocentret, Føllevej 5 Foto: Djursland Landboforening
21. december 2017 Landbocentret i Følle, en morgen i december 2017. ...Vidste du i øvrigt, at danske juletræsdyrkere i år har sendt omkring 10 millioner juletræer til udlandet, og at der igen i år er sendt flere juletræer til nordmændene, end de sender til os. Det oplyser Landbrug & Fødevarer. Foto: Djursland Landboforening, JF
18. december 2017 Ifølge frøvirksomheden DLF var høsten af rødsvingel god i 2017 – med et indeks 105 i forhold til et fem års gennemsnitsudbytte. Her en mark med rødsvingel, hvor der tilsyneladende er planlagt høst andet år, hvilket da også er det mest almindelige for arten. Ugelbølle Strand, 8. december 2017. Foto: Djursland Landboforening, JF
15. december 2017 Det normale antal snedage i december er for landets som helhed 6. Altså helt som normalt har der været sne flere dage på Djursland i første halvdel af dette års december. Som her ved Landbocentret i Følle den 14. december 2017. Foto: Djursland Landboforening, JF
25. oktober 2017 Før og nu ! - Ved lørdagens veteranpløje-stævne på Dortheasminde ved Nødager, blev der pløjet med 54 gamle traktorer og enkelte nye. Foto: Djursland Landboforening, AL, 21. oktober 2017
28. juli 2017 Fire gårde under fællesbetegnelsen Djurslandgården har på skift taget imod gæster i skolernes sommerferie. Her er et foto fra Ellely ved Fjellerup. Sidste chance for at besøge en gård er, for denne omgang, den første uge i august. Foto: Birthe Koch, 19. juli 2017
24. marts 2017 Udsigt over Rønde en frostklar morgen - den 23. marts 2017 Foto: Djursland Landboforening , CLU
22. marts 2017 Gravhøje på Sivested Mark - den 21. marts 2017 Foto: Djursland Landboforening - IKM