Landboforeningen kan hjælpe dig med dine spørgsmål om InterCount

Udgivet d. 12-06-2023 | Sabrina Brohus

Har du spørgsmål til InterCount, eller vil du gerne have hjælp til, hvordan du får skræddersyet de løsninger, som passer netop til dine behov inden for bogholderi, økonomistyring og regnskab? Så har landboforeningen faktisk hele to InterCount supportere klar til at hjælpe dig.

Du kan komme rigtig godt i gang med InterCount med en lang række nye vejledninger om programmets forskellige moduler og funktioner, som kan give dig råd og inspiration til brugen af InterCount. De korte vejledninger viser dig trin for trin, hvordan du anvender programmets forskellige funktioner. Det er let, ligetil og du kan hurtigt danne dig et overblik over alle vejledningerne HER.

Der vil løbende komme nye vejledninger, som vil blive opdateret på siden.

Men har du spørgsmål til InterCount, eller de fem moduler, som du kan vælge mellem efter behov, så har landboforeningen to InterCount supportere klar til at hjælpe dig.

Du er altid velkommen til at kontakte Anne-Mette Hougaard, afdelingsleder Økonomi, Djursland Landboforening på tlf:  2481 6501 eller mail amh@landboforening.dk eller Pernille Holmberg Madsen, økonomaassistent, Djursland Landboforening, på tlf: 2342 4177 ellers på mail på phm@landboforening.dk.

Få et godt råd fra en af vores rådgivere

Anne-Mette Hougaard

Afdelingsleder Regnskab