Strategi

Uddrag af strategi for Djursland Landboforening

Djursland Landboforening ønsker at være en forening, som man gerne vil være medlem af, fordi foreningen fastholder og udvikler en stærk politisk og faglig profil lokalt, regionalt og nationalt - til gavn for foreningens medlemmer.

Djursland Landboforening arbejder med det formål at fremme medlemmernes indtjening samt omdømme i samfundet.

Djursland Landboforening vil være en god arbejdsplads, der gør foreningen til en attraktiv partner for landmænd og kunder i andre erhverv. Foreningen er attraktiv, fordi den rummer en faglig dygtighed og god etik.

Djursland Landboforening ønsker løbende at styrke rådgivningen, blandt andet via målrettet efteruddannelse og udvikling af det tværfaglige samarbejde.

Foreningen ønsker at fastholde et medlems- og kundegrundlag, der er nødvendig for opretholdelse af et attraktivt fagligt miljø. Foreningen er åben for samarbejde/fusion.