SEGES Innovation inviterer til fødevarekonference

Udgivet d. 22-04-2024 | Sabrina Brohus

Smag, duft, føl og se og hør om mad, når fødevarekonferencen Food, Trends & Sustainability løber af stablen 2. maj i Agro Food Park i Aarhus. Her kan alle gratis opleve en event spækket med nytænkning inden for bæredygtig landbrugs- og fødevareproduktion i form af topaktuelle debatter og oplæg samt møde dedikerede iværksættere og besøge et indbydende madmarked.

Mange vil gerne tage grønnere valg af hensyn til klima, miljø og sundhed. Alligevel kan det ikke aflæses i form af stejle vækstkurver i efterspørgslen på plantebaserede fødevarer. Dette er et af de paradokser, du kan få indsigt i som besøgende på fødevarekonferencen Food, Trends & Sustainability. Den finder sted 2. maj i Agro Food Park i Aarhus, hvor 100 virksomheder inden for fødevarer og landbrug har til huse. Konferencen arrangeres i et samarbejde mellem SEGES Innovation, Compass Group Agro Food Park og Food & Bio Cluster Danmark.

25 innovative fødevareproducenter står klar med nye smagsoplevelser ved et madmarked. Oplægsholdere og debattører holder taler om alt fra spiselig emballage til et overblik over fødevaretendenser gennem de sidste 10.000 år.

Du finder hele programmet her for aktiviteterne på Food, Trends & Sustainability 2024 HER.

Det er gratis at deltage, men kræver tilmelding HER.

Besøg fra Europa-Parlamentet Læs mere
Urimeligt at skulle tilpasse sig med så kort varse… Læs mere
Landboforeningen inviterer til bedriftsbesøg hos S… Læs mere