Landboforeningen holder kursus i vandingsregnskab

Udgivet d. 13-02-2024 | Sabrina Brohus

Nu har du mulighed for at få indsigt i FarmTrackings vandingsregnskab og høre mere om, hvordan kommunen håndterer vandingstilladelser, når Udvalget for Planter og Natur i Djursland Landboforening holder kursus i vandingsregnskab den 28. februar på landbocenteret i Følle.

Kom og få en introduktion til opsætning og tilpasning af vandingsmodulet i FarmTracking, når Udvalget for Planter og Natur i Djursland Landboforening holder kursus i vandingsregnskab.

Kurset finder sted onsdag den 28. februar kl. 13.00 på landbocenteret, Føllevej 5, 8410 Rønde.

Underviser denne dag er Carl Aggerbo, Seges Innovation, som vil vise, hvordan du kan bruge programmet til at se vandingsbehovet for dine afgrøder, og hvordan du kan bruge programmet til at optimere tildelingen af vand. Desuden kommer Sille Arndt Hansen fra Syddjurs Kommune og fortæller om kommunens arbejde med vandingstilladelser, og hvad man som landmand skal gøre, hvis man ønsker en ny vandingstilladelse – forøgelse eller forlængelse.

Tilmelding senest den 27. februar kl. 12 på tlf. 8791 2000 eller elektronisk HER

Arrangementet er gratis for landboforeningens medlemmer, men koster 250 kr. ex moms for ikke-medlemmer.

Ny måde at indberette moms på direkte fra dit regn… Læs mere
Bedriftsbesøg: Vi tager til Balle Læs mere
Nu skal vi lave yoghurt Læs mere
SEGES Innovation inviterer til fødevarekonference Læs mere