Økologi

Økologimagasinet "Inspiration til jordbruget"

Økologirådgivningen i Djursland Landboforening har tilsluttet sig det landsdækkende Økologiske Nyhedsmagasin, "Økologi - Inspiration til jordbruget" som udarbejdes af økologikonsulenter fra rådgivningscentre i Dansk Landbrugsrådgivning i samarbejde med Landbrug & Fødevarer. Det udkommer 10 gange årligt med aktuelt nyt om markedet, regler og alle faggrene. 20 sider fyldt med ny og relevant viden for den økologiske landmand.

Prisen for fagbladet er 1.090 kr. + moms for aktive medlemmer af Dansk Landbrugsrådgivning. Tegnes abonnement inde midt i et år, betales forholdsmæssigt for det antal blade, man når at modtage frem til årsskiftet.

Du kan tilmelde dig det økologiske nyhedsmagasin ved, enten at udfylde og sende nedenstående formular eller kontakte økologikonsulenten.

Tilmelding til Økologimagasinet

Henrik Østergaard Nielsen