Så er det endelig tid til høstfest i Grenaa

Udgivet d. 14-09-2023 | Sabrina Brohus

Høsten er i hus, og det bliver fejret, når landbruget den 7. oktober kommer til byen. Ta’ familien under armen til det traditionsrige høstmarked på Torvet i Grenaa, som i år har fået vokseværk.

Kom og se heste, kaniner, køer, kalve, får og store landbrugsmaskiner, når landbruget den 7. oktober kommer til byen. For høsten er i hus, og det bliver fejret til Grenaas traditionsrige høstmarked fra 10.00-14-00. I år er det ikke alene Torvet, som danner rammen om festlighederne, for høstmarkedet har fået vokseværk og har spredt sig til Lillegade og Storegade, og som noget nyt holder byens butikker åbent helt til kl. 15.00.

Det er Djursland Landboforening, som i samarbejde med LandboUngdom og Handel Grenaa byder velkommen til denne dag fyldt med aktiviteter for hele familien. I kan blandt andet dyste i trillebørræs, presse en halmballe, gå på opdagelse i følekasserne eller prøve det lille minitog.

Karle- og Pigelauget v/Det grønne Museum er som altid på pladsen, hvor de bager pandekager, og dagen igennem vil der være sjove konkurrencer, hvor man også kan vinde præmier.

Der vil være madboder og salg af grønsager og honning og andre landbrugsprodukter på pladsen.

Ta’ familien under armen og kom til årets hyggeligste høstmarked på Torvet i Grenaa.

Landboforeningen står klar på årets Landbrugsmesse… Læs mere
Landboforeningen ansætter 3 nye medarbejdere Læs mere
Årets første bedriftsbesøg Læs mere
Vild med maskiner? Kom til bedriftsbesøg hos Kni M… Læs mere