Ny medlemsfordel fra L&F

Udgivet d. 09-09-2023 | Af Sabrina Brohus

Nu er det snart efterår og L&F medlemsfordele har sørget for adgang til læsestof til de mørke aftener – via et abonnement på Pling er der mere end 1.000 danske og internationale ugeblade og magasiner at vælge imellem. Pling er Danmarks største magasin-app spækket med populære danske og internationale magasiner.

Som aktivt medlem af Landbrug og Fødevarer tilbydes du eksklusivt 40% rabat helt uden binding. Med et abonnement på Pling får du ubegrænset adgang magasiner og ugeblade fra hele verden. For blot at nævne nogle få:

Se & Hør, Familiejournalen, Ude & Hjemme, Søndag, Billed-Bladet, Femina, Spis Bedre, Klima- og Naturvenlig Have, Grill for Gourmeter, Dyrk i krukker, DIY i din have samt Farmer’s Weekly, Farm and Ranch Living, EcoBalance Lifestyle, Fauna Universal, Garden Gate, Good Organic Gardening, Grow Your Own, Guns, Guns & Ammo, Homes and Gardens, Fishing World, Alt om Have, DinVinGuide, Diesel World, Cyclist, Car og mange mange flere.

Der kommer løbende nye medlemsfordele, som alle aktive medlemmer af L&F kan benytte sig af. Hvis du ønsker at få tilsendt en mail med link og adgangskode, når der kommer nye tilbud, må du gerne kontakte Anja Tvorup på mail: at@landboforening.dk.

Få et godt råd fra en af vores rådgivere

Anja Tvorup

Direktionssekretær