Landboforeningens medlemsblad nummer 100 er på vej til Jer

Udgivet d. 08-02-2024 | Sabrina Brohus

Denne udgave af landboforeningens medlemsblad bliver ganske enkelt nummer 100 – en slags jubilæumsudgave. Djursland Landboforenings medlemsblad, som vi kender det i dag, blev udgivet første gang i februar 2000. Bladet omhandlede mest af alt den store fusion mellem Djursland Landboforening og Rougsø-Sdr. Hald Herreders Landboforening.

Før fusionen havde Djursland Landboforening også et medlemsblad – det hed ”Goeren” men altså, medlemsbladet som vi kender det i dag er 24 år gammelt.

Blad nummer 100 ankommer i jeres postkasse i næste uge. Her kan I læse spændende nyt fra husets mange afdelinger og naturligvis dykke ned i det velkendte ”Landmandsportræt”, hvor vi denne gang har været i Ørsted og tale med brødrene Jens og Christian Carstensen.

I er som altid mere end velkomne til at skrive til os, hvis I har en god historie eller et emne, som I gerne vil have belyst. Det gøres ved at kontakte journalist Sabrina Brohus på tlf: 2274 8375 eller sb@landboforening.dk.

Medlemsbladet kan også tilgås elektronisk HER

God læselyst!

Redaktionen

Besøg fra Europa-Parlamentet Læs mere