InterCount: Forbedringer i Digitalt Arkiv og Køb, betal og salg

Udgivet d. 30-08-2023 | Sabrina Brohus

SEGES planlægger en release i InterCount den 14. september, hvor der er fokus på forbedringer i modulerne Digitalt Arkiv og Køb, betal og salg. Der er generelt foretaget flere små, men vigtige opdateringer i brugergrænsefladen samt justeringer for at forbedre brugeroplevelsen og strømline processerne.

InterCount teamet hos Djursland Landboforening har her samlet de vigtigste ændringer, der bliver foretaget:

Generelt i designet:

Der bliver implementeret en ny videovejledningsknap i afregningssessionen, så man nemt kan følge trin-for-trin instruktioner, og kolonnerne i "Afventer godkendelse" er blevet finjusteret for at præsentere informationen mere overskueligt.

Indtægter – færre klik:

En vigtig opdatering er en ny mailserver, der vil tillade afsendelse fra InterCount med adressen noreply@intercount.dk, hvilket giver mulighed for at vise afsenderens navn i stedet for mailadressen.

EAN- og CVR-numre vil nu være synlige på udskrifterne for at give de nødvendige oplysninger, og derudover bliver kundenumre flyttet til sektionen med EAN- og CVR-numre.

For at effektivisere arbejdsgangen vil den første varelinje altid være åben og klar til brug. Derudover er der oprettet en ny funktion, der giver mulighed for at oprette en varelinje udelukkende med en beskrivelse. Tilføj vare-knappen er også blevet flyttet til bunden af skærmen, og i stedet for at klikke kan I nu slette en vare direkte på varelinjeniveau. For en mere intuitiv proces kan man bruge TAB-tasten til at tilføje en ny varelinje.

Der har været fokus på optimering af udskrifterne for at give en mere overskuelig visning, hvorfor hver varelinje altid vil være på en enkelt linje.

Køb, Betal og Salg - udgifter:

E-fakturaer vil nu blive vist som PDF-filer i detaljevisningen, i stedet for HTML-format. Desuden har man nu også mulighed for at ændre afsendernavnet på en E-Faktura. I tilfælde af E-Fakturaer, der ikke er bogført, kan de nu slettes direkte fra systemet.

Har du spørgsmål, er du er altid velkommen til at kontakte Pernille Holmberg Madsen, økonomiassistent, Djursland Landboforening, på tlf. 2342 4177 eller på mail på  phm@landboforening.dk eller Liselotte Madsen økonomiassistent, Djursland Landboforening, på tlf. 2335 6225 eller på mail lom@landboforening.dk

Bedriftsbesøg: LandboUngdom sørger for den grilled… Læs mere
Status på Grøn trepart – medlemsmøde med Søren Søn… Læs mere