Webinar: Landmand & Leder

Udgivet d. 16-11-2020 | Af Sabrina Brohus

Årets aflyste Landmand & Leder-konference er blevet omdannet til et gratis webinar, hvor du kan få en god portion ny viden, inspiration og mange gode cases inden for økonomi og virksomhedsledelse.

Landmand & Leder webinaret, som du finder online den 19. november fra 13.00-15.00, afslører blandt andet de Ti gode bud på ledelse i landbruget. Brug buddene som inspiration til, hvordan du selv kan løfte dig som leder i landbruget. Mød også spændende landmænd, der arbejder med ledelse på forskellig vis og med gode resultater til følge.

Du kan også høre om, hvordan du kommer blandt TOP 2 af Danmarks bedste landbrugsvirksomheder. Få de fem nyeste anbefalinger og hør, hvordan du ved at bruge kræfterne på dit mindset og din personlige udvikling kan etablere en økonomisk og mentalt robust virksomhed.

Og så er der inspiration og konkrete værktøjer til at skabe Verdens bedste arbejdsplads. Din vigtigste ressource er dine medarbejdere, og glade medarbejdere giver et højere engagement og dermed en øget effektivitet og en stærkere forretning. Hør eksempelvis, hvad der betyder noget for de unge medarbejdere i deres arbejdsliv.

Endelig bliver der talt om Corona-ledelse. Hvad skal du være særligt opmærksom på, og hvor ligger potentialerne og udfordringerne?

Det er Sektorbestyrelsen for Økonomi & Virksomhedsledelse står bag webinaret – med SEGES som arrangør.

Tilmeld dig webinaret HER.

Vandreturen er godkendt: ”Ta’ med os på tur” Læs mere
Nu kan der klages over ejendomsvurderingerne fra 2… Læs mere