Vi vil vise livet på landet…….i billeder

Udgivet d. 13-01-2021 | Sabrina Brohus

Vi er nu kommet til den tid på året, hvor vi plejer at mødes på kryds og tværs til forskellige arrangementer og møder. Hvor vi over en kop kaffe får det sidste nye fra de enkelte bedrifter og hilst på de, som vi ikke har set længe. Det kan vi ikke lige nu, og ingen kan endnu vide, hvornår det kan lade sig gøre igen.

I foråret 2020 spurgte jeg Jer, om I ville dele billeder fra Jeres hverdag, så vi alle kunne få et lille indblik i hinandens hverdag og følge med i, hvad der sker rundt om på Djursland.

Selvom I naturligvis fra dag ét i denne pandemi har haft hjemmearbejdsplads, så var I rigtig gode til at sende fantastiske billeder – til stor glæde for os alle, kunne jeg efterfølgende høre. Jeg håber, at I vil være med til endnu engang at pryde vores hjemmeside og Facebook med hverdagsbilleder fra livet på landet?

Send dine billeder eller en video til sb@landboforening.dk eller direkte gennem beskedfunktionen på Facebook. Hvis jeg må ringe dig op, så skriv gerne dit telefonnummer i mailen/beskeden.

I er også meget velkomne til at kontakte mig direkte, hvis I spørgsmål eller en ekstra god historie.

Pas godt på jer selv og hinanden.

Nyt fra Landbrug & Fødevarer Læs mere
Landboforeningen i en coronatid Læs mere
Hilsen fra formanden til medlemmerne Læs mere
Virtuelt møde fra L&F: Nyt fra økologisektionen Læs mere