Vandmiljøkonference 2022 - Fokus på den lokalt baserede tilgang

Udgivet d. 29-06-2022 | Af Sabrina Brohus

Seges Innovation indbyder myndigheder, landbrug, forskere, grønne organisationer og alle øvrige interessenter til en 2-dags konference på Munkebjerg Hotel ved Vejle Fjord den 5.-6 september 2022.

Vandmiljøet i Danmark er trods årtiers anstrengelser stadig ikke i god tilstand. De senere år har vist en stadig øget interesse for lokalt at bidrage til forbedring af vandmiljøet på tværs af interesser. Det giver god mening for løsningerne er ofte indbyrdes sammenhængende, og der skal tænkes multifunktionelt og i helheder. Dertil skal løsningerne tilpasses de specifikke vandområder og landskaber.

Formålet med konferencen er derfor:

• At sætte fokus på den lokalt baserede tilgang til at opnå god økologisk tilstand i vandmiljøet
  • At øge fokus på kystvande og deres tilhørende oplande
  • At styrke vidensudveksling og netværk for de personer, som arbejder med, eller som har tanker om at arbejde med den lokalt baserede tilgang til vandmiljøarbejdet

Du vil få mulighed for at styrke dit netværk med personer, som også brænder for at arbejde lokalt baseret med løsninger, som er tilpasset de lokale forhold.

Tilmeld dig HER.

Årets høsttemperatur på Djursland er en anelse lun… Læs mere
Mens vi venter på solen….laver vi noget andet! Læs mere
Stemningsbilleder fra Birkely Læs mere