Stort tillykke med de 25 år, Irene

Udgivet d. 05-05-2022 | Af Sabrina Brohus

En vellidt og yderst værdsat medarbejder i Djursland Landboforening blev torsdag formiddag fejret af alle sine kollegaer i landboforeningens kantine.

Sekretær Irene Kjær Madsen kan nu bryste sig af at have været ansat i landboforeningen i 25 år. Hun fik denne formiddag både fine gaver og ord med på vejen af sine kollegaer, Rikke Skyum og Carsten Kløcher.

Irene startede den 5. maj 1997 som sekretær på Djursland Landboforenings kontor i Grenaa. Her passede hun husets telefoner og arbejdede for planteavlsafdelingen. Efter 11 år i Grenaa fusionerer landboforeningens tre kontorer som bekendt, og Irene får ny arbejdsadresse på landbocenteret i Følle, hvor hun fortsætter med at være sekretær for planteavl, men hun deltager også i meget af foreningsarbejdet. I dag arrangerer hun kurser, sender avlerbreve ud, har det store overblik over medlemsbladet og sørger for, at der er styr på det meste.

Alle burde have en Irene, blev der nævnt ved flere lejligheder denne formiddag, og vi håber alle, at vi får glæde af hende mange år endnu.

Endnu engang stort tillykke, Irene.

Ansøg om tilskud til privat rådgivning på 25.000 k… Læs mere
Juletræsproducent bliver underviser for en dag Læs mere
Seges Podcast er klar med to nye afsnit Læs mere
Landmand frustreret over sløv udrulning af Landbru… Læs mere