Seges har lavet en online tv-kanal

Udgivet d. 19-12-2018 | Sabrina Brohus

Et nyt tv-site fra Seges er i luften. Seges.tv samler nogle af de mange videoer, der bliver produceret til de danske landmænd.

Hvis du efter en hel dag i marken eller i stalden simpelthen ikke kan få nok af landmandslivet, så har du nu muligheden for at slå over på Seges’ helt nye online tv-kanal www.seges.tv. Hjemmesiden samler mange af de videoer, Seges producerer til danske landmænd. Siden skal gøre det nemmere at finde inspiration til alt fra avl og sundhed, til ledelse og efterafgrøder og prøveudtagning af fuldfoder.

Giver et overblik
Mange af filmene bliver også delt på f.eks. LandbrugsInfo.dk, og de enkelte produktionsgrenes Facebook-sider. Og sådan vil det også fortsætte. Men målet med Seges.tv er at give et samlet overblik over Seges’ egenproduktioner.

På det nye tv-site er alle film inddelt efter produktionsgrene, så det er blevet nemmere at finde de film, der passer til lige netop dit arbejde. Du kan enten klikke på kategorien på selve siden eller en underkategori for at se videoer om de enkelte emner. F.eks. avl eller sundhed.

April måneds medlemsblad er på vej! Læs mere
Podcast: Det er svært at være bi i Danmark Læs mere
Formand genvalgt til Regionsudvalget for Planteavl… Læs mere