Se de fem planlagte virtuelle møder fra L&F her

Udgivet d. 23-11-2020 | Af Sabrina Brohus

L&F har kalendersat samtlige virtuelle medlemsmøder frem til nytår. Medlemsmøderne bliver optaget, så passer tidspunktet ikke i kalenderen, kan man tilmelde sig alligevel, og se medlemsmødet på et senere tidspunkt.

Nu er de virtuelle medlemsmøder frem til nytår kalendersat. Det kan dog være at rækken af de planlagte medlemsmøder bliver suppleret med møder om særlige eller aktuelle sager. Der er stadig plads til flere, der gerne vil høre om renteudsigterne ved Frank Øland cheføkonom i L&F i dag mandag kl. 12. I kan tilmelde jer HER.

De kommende møder i kalenderen ses her:

Onsdag den 25. november kl. 12:00 Markeder, handel og Brexit ved områdedirektør Jan Laustsen og afdelingsleder Kenneth L. Madsen Tilmelding HER.

Onsdag den 2. december kl. 13:00 Nyt fra Landbrug & Fødevarer ved formand Søren Søndergaard og direktør Anne Arhnung -  Link til tilmelding følger.

Fredag den 11. december kl. 10:00 Politisk status for arbejdet med efterafgrøder v. viceområdedirektør Anders Panum og Philip Brask Madsen Tilmelding HER.

Torsdag den 17. december kl. 12:30 Det politiske landskab ved direktør Morten Boje Hviid og public affairs chef Andreas Aa. Mortensen Tilmelding HER.

Nyt fra Landbrug & Fødevarer Læs mere
Landboforeningen i en coronatid Læs mere
Hilsen fra formanden til medlemmerne Læs mere
Virtuelt møde fra L&F: Nyt fra økologisektionen Læs mere