Plantekongressen er tilbage i Herning. Skal du med?

Udgivet d. 22-11-2021 | Af Sabrina Brohus

Landets største faglige begivenhed om planter, miljø og natur er tilbage i Herning. Igen, kan vi mødes om årsmødet, faglige indlæg og ikke mindst kolleger i branchen.

Kom med til den største faglige begivenhed inden for planter, miljø og natur, når der den 12.-13. januar 2022 er Plantekongres i MCH Herning Kongrescenter.

Der bliver endnu engang sat fokus på den nyeste viden, og hvordan erhvervet kan anvende den til at løse fremtidens udfordringer og muligheder.

Du kan se frem til to gode dage, hvor du kan vælge fra et program med ikke mindre end 83 indlæg om alt fra sygdomme i kornafgrøder til debat om Danmark skal gå i front med en plantebaseret fødevareproduktion. Sammen med eksperter fra ind- og udland vil vi gøre alt for, at du igen får en fantastisk kongres.

Bliv opdateret på den nyeste viden fra førende eksperter. Deltag i aktuelle, faglige debatter. Og vær med til den festlige kongresmiddag med kollegaer fra hele landet.

Tilmeld dig HER.

Se hele programmet HER.

Webinar: Bliv klogere på klimakreditter Læs mere
Det Grønne Museum får bevilliget 11 millioner Læs mere