Plantekongres 2023 – skal du med?

Udgivet d. 22-11-2022 | Sabrina Brohus

Plantekongres 2023 vil som altid danne ramme om den nyeste, plantefaglige viden. Glæd dig til to gode dage, hvor vi kan mødes med det fælles mål: At fremtidssikre din bedrift og produktion og netværke med kolleger i branchen.

Seges Innovation indbyder alle med andel og interesse i dansk planteproduktion til at være med til Plantekongres 2023, som finder sted den 11. – 12. januar i Herning.

Kongressen vil være den første fysiske kongres i tre år, og der er sket ikke så lidt, siden deltagerne sidst var samlet i MCH Herning Kongrescenter. Krigen i Ukraine har blandt andet medført store udfordringer på særligt energi- og råvareområdet, som dansk landbrug er dybt afhængig af. Og myndigheder og verdens kritiske forbrugere stiller spørgsmål til alt fra kvalitet og sporbarhed i produkterne til klimaaftryk og tempoet i den grønne omstilling.

Alle deltagere på Plantekongres 2023 vil få et indblik i, hvor meget landbruget har rykket sig på eksempelvis digitalisering, innovation og strategiske samarbejder.

Se hele programmet med de mere en 77 daglige indlæg og debatter HER.

Du kan tilmelde dig på www.plantekongres.dk.

Husker du på de kontante medlemsfordele i farten? Læs mere
Året starter med tre fastlagte InterCount webinar Læs mere
En landmand skal ikke kun være glad for dyr Læs mere
Landmændene på Djursland har brug for et fælles bi… Læs mere