Lokalt indslag på årets Landmand & Leder konference

Udgivet d. 12-11-2019 | Sabrina Brohus

Godsejer Anne Sophie Gamborg fra Møllerup Gods på Djursland holder oplæg til konferencen Landmand & Leder, der løber af stablen den 5. december på Vingsted Hotel og Konferencecenter.

Få svar på alle dine spørgsmål om økonomi og ledelse, når konferencen Landmand & Leder 19’ løber af stablen den 5. december på Vingsted Hotel og Konferencecenter. Konferencen henvender sig til landbrugets ejere og ledere, som gerne vil være skarpere på strategisk succes og bedre bundlinje.

Du kan blandt andet møde landbrugschef i Danske Bank, Pernille Stenstrup Christiansen, og kommende fodboldlandsholdstræner, Kasper Hjulmand. Bliv skarpere på strategisk succes, bedre bundlinje og motiverede medarbejdere og bliv inspireret af rådgivere, topledere og dygtige landmænd – heriblandt Godsejer Anne Sophie Gamborg fra Møllerup Gods på Djursland.

Se hele programmet HER.

Konferencen rundes af med en tre-retters middag, kåring af ”Fremtidens Landmand” og stand up-show med Brian Lykke.

Tilmeld dig HER – der er early bird-rabat indtil den 14. november.

Blomsterstriberne på Djursland er en overvældende … Læs mere
Webinar: Bliv opdateret om det nye græsproteinfode… Læs mere
Foreningens nye planteavlskonsulent er startet i d… Læs mere
Udvalgsformand på Tour de Høst i sommerheden Læs mere