Lokal kvægpraksis skifter navn

Udgivet d. 22-11-2022 | Sabrina Brohus

Kvægdyrlægerne Djursland har skiftet navn og hedder nu Kvægdyrlægerne. Den nyhed blev afsløret, da kvægpraksissen i sidste uge havde åbent hus på landbocenteret i Følle, hvor de har fået kontor.

Kvægdyrlægerne ApS ejes af Camilla Eskerod, og med en gennemsnitsalder på bare 29 år blandt de 6 ansatte, er det nok ikke helt forkert at kalde dem for Danmarks yngste kvægpraksis.

Og der er travlt hos Kvægdyrlægerne, som netop har ansat tre nye medarbejdere. Camilla Eskerod kunne til arrangementet fortælle, at hun oplever stor efterspørgsel på fagligt kompetente og dygtige rådgivere i landbruget, og at Kvægdyrlægerne med både navneskift og nye medarbejdere, fortsat vil være med til at sikre høj sundhed og bæredygtighed i kvægbruget.

Der var godt 100 mennesker samlet til åbent hus hos Kvægdyrlægerne ApS i sidste uge. Kvægdyrlægerne havde inviteret Ida Storm, direktør Landbrug & fødevarer, med til arrangementet, og hun gav et indblik i dansk kvægbrug nu og i fremtiden.

Husker du på de kontante medlemsfordele i farten? Læs mere
Året starter med tre fastlagte InterCount webinar Læs mere
En landmand skal ikke kun være glad for dyr Læs mere
Landmændene på Djursland har brug for et fælles bi… Læs mere