Kvægdyrlægerne Djursland flytter ind på landbocentret

Udgivet d. 23-09-2020 | Sabrina Brohus

Kvægdyrlægerne Djursland ApS samler alle deres aktiviteter på landbocentret i Følle, hvor lokalerne allerede er gjort klar til indflytning.

Lejemålet på landbocentret overtog Kvægdyrlægerne Djursland ApS allerede 1. september 2020, og i løbet af oktober regner de tre dyrlæger, klinikassistenten og bogholderen med at flytte ind i de nyindrettede lokaler.

”Vi flytter klinikken fra Grenaa og samler alle vores aktiviteter i Følle, da det ligger langt mere centralt for os, og det glæder vi os til, ” fortæller Camilla Eskerod, dyrlæge og praksisejer.

Kvægdyrlægerne Djursland udfører alt arbejde inden for kvæg, både rådgivningsarbejde, samt tager sig af alle former for akut syge dyr døgnet rundt. De opererer alle løbedrejninger med kikkert (endoskop), og de er som praksis en del af Dyrlæge & Ko, hvilket højner deres faglige niveau ved kurser, samt sparring med kollegaer rundt om i Danmark, forklarer Camilla Eskerod.

”Vi ser det som en kæmpe mulighed at samle vores rådgivning og komme tættere på vores landmænd. Vi håber på, at vi kan få et godt tværfagligt samarbejde med Djursland landboforening. Vi tror, at landmanden kan vinde noget ved, at vi taler sammen, og vi glæder os til at se, hvad et fremtidigt samarbejde kan bidrage med”, lyder det fra Camilla Eskerod.

Landboforeningens fyraftensmøder og planteavlsmøde… Læs mere
Nye tiltag skal begrænse smitte blandt vandrende a… Læs mere
Årets afprøvningsværter holder til på Djursland Læs mere
Virtuelt medlemsmøde omkring udviklingen af Afrika… Læs mere