Hold din viden ajour på ny økologi webinarrække

Udgivet d. 29-06-2020 | Sabrina Brohus

Corona har sat en stopper for større fysiske møder, men det forhindrer ikke ny faglig viden i at nå ud til økologerne, som nu kan blive opdateret på viden med en lang række gratis webinarer.

Økologisektionen har siden 1. april 2020 kørt en række gratis webinarer for økologiske landmænd i samarbejde med SEGES Økologi Innovation og DLBR Dansk Økologi. Webinarrækken har fået navnet ”Økologi Webinar – faglig inspiration til den økologiske landmand”. Se eller gense webinarene HER.

Nyt webinar: Få hjælp til den nye økologiske frødatabase OrganicXseeds

Den 3. juli fra kl. 11-11.30 afholdes der igen et gratis webinar, når Inge Margit Kjeldsen og Troels Battrup Andersen fra Landbrugsstyrelsen vil gennemgå, hvordan man opretter et login i OrganicXseeds, laver dispensationsansøgninger, får gemt den rette dokumentation og meget mere. I løbet af webinaret har deltagerne mulighed for at stille spørgsmål, og få afklaring på lige præcis de ting, som betyder noget ude på bedriften.

Ta´ endelig en buket med hjem – hilsen din lokale … Læs mere
”Mor, jeg har aldrig set så stor en gris før” Læs mere
Se her, hvordan du opretter autorisation til køb a… Læs mere
To par skadedyrsbekæmpere er flyttet ind hos landm… Læs mere