Få styr på din klimaindsats til klimadag i Følle

Udgivet d. 21-09-2022 | Sabrina Brohus

Bliv klædt på til at vælge de rigtige klimavirkemidler på din bedrift, når Djursland Landboforening og Seges Innovation den 4. oktober holder Klimadag på landbocenteret i Følle.

Nu har du muligheden for at komme godt fra start med at arbejde med klima på din bedrift, når der den 4. oktober 2022 er klimadag hos Djursland Landboforening, Føllevej 5, 8410 Rønde.

På klimadagen bliver der set på klimadagsordenen i det store perspektiv, men der bliver også dykket ned i, hvordan du helt konkret kan gøre en forskel på din egen bedrift ved hjælp af landbrugets nye klimaværktøj: ESGreen Tool.

Du får på dagen muligheden for at kickstarte din klimaindsats i vante rammer, får indsigt i, hvad der skal til for at leve op til bankens krav (nu og fremad), og så får du lejlighed til at netværke med alle dine kollegaer, som står i samme situation. Desuden vil der på dagen både være konsulenter fra Djursland Landboforening og fageksperter fra Seges Innovation til stede, så der er rig mulighed for at få svar på de spørgsmål, du måtte have om klima og bæredygtighed for netop din driftsgren.

Dagen starter kl. 15.00 og slutter kl. 20.00, men landboforeningen starter kl. 14.30 med at byde på kaffe og kage.

Det er gratis at deltage, og der er fuld forplejning og aftensmad. Se hele programmet og tilmeld dig HER

Arrangementet er for dig, som er ejer af en bedrift, men ta’ gerne din driftsleder med. Sidste frist for tilmelding er den 29. september.

L&F Østjylland donerer 175.000 kr. til Vestermølle… Læs mere
Fyraftensmøde om løsgående diegivende søer og tils… Læs mere
Vokseværk i Havefællesskabet Pastinakken Læs mere
Majshøsten er startet: Hold skarpt øje med hanespo… Læs mere