Få sidste nyt om dansk svineproduktion til årsmøde

Udgivet d. 07-01-2022 | Sabrina Brohus

Få en status på aktuelt nyt i dansk svineproduktion, når Svineproduktionsudvalget i Djursland Landboforening holder årsmøde tirsdag den 18. januar på landbocenteret i Følle.

Djursland Landboforening er netop nu ved at afvikle samtlige årsmøder i alle foreningens udvalg. Svineproduktionsudvalget i Djursland Landboforening er ingen undtagelse, og udvalget holder tirsdag den 18. januar årsmøde på landbocenteret, Føllevej 5, 8410 Rønde. Mødet startet kl. 19.30 og har forventet afslutning kl. 22.00

Mødet indledes med beretning af formand Thomas Olesen, hvorefter der er valg til udvalget. På valg er: Rasmus Brøgger og Jens Hjort Jensen.

Efter kaffen vil Christian Fink Hansen, sektordirektør for svineproduktion, Seges, komme med et indlæg om aktuelt nyt i dansk svineproduktion. Der bliver efter oplægget mulighed for at stille spørgsmål.

Tilmelding til mødet skal ske på tlf. 8791 2000 eller elektronisk HER. Sidste frist for tilmelding er fredag den 14. januar 2022.

Deltagelsen er gratis, men alle fremmødte skal kunne fremvise dokumentation for 3. vaccinations-stik eller et negativt corona-testsvar. (PCR-test højst 72 timer gammel, kvik-test højst 48 timer gammel)

Genvalg over hele linjen til Svineproduktionsudval… Læs mere
Djursland Landboforening holder årsmøde for plante… Læs mere