Få ny viden, når du har tid

Udgivet d. 05-12-2018 | Sabrina Brohus

Vidste du, at Seges har udviklet en række podcasts, der giver lytteren viden om centrale emner, når du har tid og lyst?

Travle og lange arbejdsdage kan være skyld i, at kompetenceudvikling eller ny viden indenfor faget bliver nedprioriteret. Derfor har Seges udviklet en række podcasts om vigtige centrale emner, hvor man kan lytte sig til ny viden, præcis når man har tid og lyst.

I hver af de seks podcastkategorier finder lytteren fire podcasts. Man finder de nyeste podcasts på seges.dk, men det er også muligt at finde dem i alle de podcastafspillere, som findes i playstore/appstore på telefonen. Her er det også muligt at abonnere på Seges kanal, så man bliver mindet om nye udgivelser. Søg efter kanalen “SEGES Podcast” i podcast-app’ i iTunes eller via Android.

Vælg en podcastkategori HER.

Har du forslag til nye og spændende emner, som Seges kan lave podcast om, eller feedback til dem, de allerede har lavet, så vil Seges meget gerne høre om det. Du kan skrive en mail til knn@seges.dk.

Alle idéer bliver læst, og har du selv nogle faglige eksperter i tankerne, er du også velkommen til at nævne dem, så vil Seges gøre deres bedste for at få dem til at deltage i podcasten.

Få lavet dit testamente uden omkostninger Læs mere
Hver 3. unge har ingen indbo- eller ansvarsforsikr… Læs mere
Kender du årets unge landmand 2019? Læs mere
Vi skal fortsætte vores gode arbejde og blive en a… Læs mere