Efterårsmøde om konkrete praktiske tiltag for biodiversitet

Udgivet d. 25-10-2021 | Sabrina Brohus

Kravet om mere biodiversitet bliver fortsat større for både landbrug og landboere. Den 25. november vil Deltidsudvalget i Djursland Landboforening i samarbejde med Seges informere om, hvad der kan forventes af de nye grønne krav, og hvilke konkrete praktiske tiltag der kan gøres, hvis man ønsker mere biodiversitet.

Bliv klogere på hvordan status er for biodiversiteten i Danmark, og hvad vi kan forvente af nye tiltag fra EU, når Deltidsudvalget i Djursland Landboforening i samarbejde med Seges holder efterårsmøde.

På mødet, som bliver afholdt på Landbocenteret i Følle, Føllevej 5, 8410 Rønde, får du viden om, hvad du helt konkret skal kigge efter for at finde dit ”natur-guld” på din ejendom og derved lave lette og enkle løsninger, som gavner biodiversiteten.

Naturchef på Seges Heidi Buur Holbeck, som også er en af forfatterne bag bogen ”Landmanden som naturforvalter”, guider os igennem denne aften, som starter kl. 19.00 og slutter 21.30 – naturligvis med kaffe og kage undervejs.

Mødet er gratis for medlemmer af Djursland Landboforening men koster 50 kr. for ikke-medlemmer.

Webinar: Bliv klogere på klimakreditter Læs mere
Det Grønne Museum får bevilliget 11 millioner Læs mere
Alletiders jul for hele familien i december Læs mere
Lærerstuderende på uddannelsesbesøg hos mælkeprodu… Læs mere