Der er fuld fart på Djurslandgårdene

Udgivet d. 14-07-2022 | Af Sabrina Brohus

De fem Djurslandgårde er i fuld gang med at modtage ferieramte familier og glade turister.

Billederne her er fra Djurslandgårdens nye medlem - Tangelund ved Ebeltoft. Her bor Louise og Tobias Flarup med deres 2 børn, 1 hund og 200 kalve. De driver de 200 ha og en maskinstation som et rigtigt familieprojekt, hvor de sammen med deres elev hjælpes ad med opgaverne både i stalden og i marken.

På Djursland Landboforeningens facebookside kan du se flere billeder fra et gårdbesøg på både Tangelund og Enegård ved Balle.

Kender du en familie, som kunne været interesseret i en lidt anderledes ferieaktivitet, så findes Djurslandgårdens folder på udvalgte steder på Djursland, men den kan også hentes som pdf på Djursland Landboforenings hjemmeside. I folderen er en trykt kalender, hvor I kan finde den gård og dato, som passer jer bedst. Alle datoer kan også findes på www.landboforening.dk/arrangementer

Et gårdbesøg koster 50 kr. pr. person, men børn under 12 år er gratis. I skal senest ringe til gården kl. 21 dagen i forvejen og huske at tage småpenge med til entré.

Årets høsttemperatur på Djursland er en anelse lun… Læs mere
Mens vi venter på solen….laver vi noget andet! Læs mere
Stemningsbilleder fra Birkely Læs mere
Flere skønne billeder fra indbakken Læs mere