Byggeri & Teknik I/S i nyt samarbejde med Kopenhagen Fur

Udgivet d. 12-08-2019 | Flemming Hedegaard / Sabrina Brohus

Byggeri & Teknik I/S og Kopenhagen Fur, vil fremadrettet have et tæt samarbejde omkring byggerådgivningen af de danske pelsdyrsavlere.

I kølvandet på Kopenhagen Fur's nedlukning af deres miljø‐ og byggerådgivning pr. 01. juli 2019, har Byggeri & Teknik I/S i Herning ansat bygningskonstruktør og certificeret brandrådgiver Mathilde Ticha Thomsen. Der er også lavet en aftale om tæt samarbejde med Kopenhagen Fur omkring byggerådgivning til deres avlere i fremtiden, og at alle igangværende sager i den nu lukkede byggeafdeling overdrages til Byggeri & Teknik I/S, hvor Matilde så vil afslutte byggesagerne.

Alle avlere med igangværende byggesager vil blive kontaktet direkte, og de afgør selv, om de vil følge Mathilde Ticha Thomsen over til Byggeri & Teknik I/S, men det er anbefalingen. Der er også lavet en aftale mellem de to parter, som gør, at Kopenhagen Fur fremover henviser bygge‐ og lovliggørelsesopgaverne til Byggeri & Teknik I/S.

Yderligere oplysninger:

Direktør Flemming Hedegaard
Byggeri & Teknik I/S
Tlf. 2025 2865
fh@byggeri-teknik.dk

Vi skal bakke op og vise, at vi kan stå sammen Læs mere
Søges: Lodsejere, som ønsker at bortforpagte braka… Læs mere
Sandra er Årets Elev i HK Østjylland Læs mere