Ansøg om tilskud til privat rådgivning på 25.000 kr.

Udgivet d. 06-07-2022 | Sabrina Brohus

Nu kan du søge om et tilskud på 25.000 kr. til en privat rådgiver, der kan hjælpe dig med at tage næste digitale skridt. Hvis du mangler inspiration eller viden til at komme videre med digital omstilling, automatisering eller e-handel, skal du være klar den 29. august kl. 9.00.

Puljen for at ansøge om tilskud på 25.000 kr. til privat rådgivning, som kan hjælpe dig med dit næste digitale skridt, åbner 29. august kl. 9.00.

Tilskuddet på de 25.000 kr. er særligt for dig, der mangler inspiration eller basal viden i forhold til at komme i gang eller videre med digital omstilling. Det kan også være for dig, der oplever udfordringer i forbindelse med opstart eller initial/basal drift af din virksomheds webshop og online salg, hvor du har brug for at finde de rette løsninger på disse udfordringer sammen med en rådgiver.

Du forventes ikke at have et færdigt formuleret digitalt projekt, men har måske identificeret et område, hvor du har brug for hjælp til at afdække muligheder, udfordringer og behov for rådgivning for at indfri et digitaliseringspotentiale.

Inden du ansøger, kan det være en god idé at orientere dig i de formelle krav til ansøgere i SMV:Digital.

Se kravene HER.

Ansøg HER.

Workshop og tilskudsvoucher på 25.000 kr.

Får du tilskud på 25.000 kr., kombineres dette med deltagelse på en workshop. Workshoppen skal inspirere og hjælpe dig til at blive helt skarp på, hvor din virksomhed har brug for rådgivning, og hvem der er den rette rådgiver.

Få et godt råd fra en af vores rådgivere

Carsten Sørensen

Afdelingsleder Driftsøkonomi

8791 2076