75 medlemmer til årsmøde i Økonomiudvalget

Udgivet d. 11-02-2020 | Af Sabrina Brohus

Økonomiudvalget i Djursland fortsætter med Erik Revsbech Jensen forsætter som formand og Per M. Pedersen som næstformand. Det blev vedtaget ved udvalgets årsmødet torsdag den 6. februar på Landbocenteret i Følle.

75 medlemmer var mødt op på Landbocenteret i Følle torsdag den 6. februar, hvor Økonomiudvalget i Djursland Landboforening afholdte årsmøde. Mødet startede som altid med beretning fra formand Erik R. Jensen og efterfølgende chefkonsulent Hans-Henrik Dalsgaard, hvorefter de var mulighed for debat.

Under debatten drøftede forsamlingen betydning af klimadebattens betydning for landbruget og økonomien heri. Forsamlingen drøftede også forventning til rentens udvikling og den generelle økonomiske situation på national og international plan.

Efter debatten var der valg til udvalget. På valg var Per M. Pedersen og Michael K. Vestergaard. Forsamlingen foreslog Per M. Pedersen og Michael K. Vestergaard som kandidater. Da der ikke var andre stillet i forslag, godkendte forsamlingen de to kandidater som valgt til udvalget for en ny 2-årig periode.

Udvalget konstituerede sig efterfølgende med Erik Revsbech Jensen som formand og Per M. Pedersen som næstformand.

Martin Merrild kommer til Djursland Læs mere
Konference: Digitale teknologier til fremtidens pl… Læs mere
Kom til debat med Mogens Jensen og Martin Merrild Læs mere
Sydøstdjurs LandboUngdom stormer frem i medlemstal… Læs mere