Årsmøde for planteavlere

Udgivet d. 14-01-2020 | Irene Kjær Madsen

Udvalget for Planter og Natur i Djursland Landboforening inviterer til årsmøde torsdag den 30. januar kl. 19.30 på landbocentret i Følle.

Indledningsvis vil formanden for Udvalget, Peter Poulsen, aflægge beretning, og afdelingslederne Carsten Kløcher og Rikke Skyum vil give en kort orientering om arbejdet i de to rådgivningsafdelinger under Udvalget for Planter og Natur, nemlig afdelingen for Planteavl samt afdelingen Land, miljø & erhverv.

Ved det årlige valg til udvalget er Peter Poulsen, Ørsted, og Jens-Jørgen Henriksen, Glesborg på valg.

De øvrige i udvalget er Jørgen Hougaard, Ginnerup, Jacob Hougaard, Ørum Djurs og Phillip Schmidt, Vejlby

Efter kaffen er der indlæg v/specialkonsulent Kristoffer Piil, Seges om CO2 reduktion og klimamål. Skal vi fremover til at dyrke andre afgrøder på vores marker?

Alle interesserede er velkomne, men alene aktive medlemmer af Djursland Landboforening er valgbare og har stemmeret. Udvalget for Planter og Natur er vært ved kaffe og kage.

”Mor, jeg har aldrig set så stor en gris før” Læs mere
Se her, hvordan du opretter autorisation til køb a… Læs mere
To par skadedyrsbekæmpere er flyttet ind hos landm… Læs mere
Sig mig engang, har du set en flyvehavre heromkrin… Læs mere