Åbent Landbrug 2020 bliver en digital oplevelse

Udgivet d. 16-09-2020 | Sabrina Brohus

Åbent Landbrug bliver i 2020 afholdt digitalt over hele september måned. Den fysiske oplevelse bliver kun for en begrænset skare, men det afholder ikke Åbent Landbrug fra at vise landbruget frem. De har nemlig gjort hele oplevelsen digital.

Sidste år var lige knap 85.000 danskere på besøg i stalde og marker under Åbent Landbrug. Sådan bliver det desværre ikke i år. Åbent Landbrug bliver i 2020 afholdt digitalt over hele september måned, hvor man stadig kan komme tæt på dyrene, gå en tur i kostalden, opleve de store maskiner og se, hvordan vores mad bliver til. Og det er lige netop, når det passer ind i dit program.

Gå på opdagelse på www.aabentlandbrug.dk, hvor du blandt andet kan komme med på en digital tur i kostalden, hvor du kan blive meget klogere på koens hverdag. Du kan også besøge grisene og se, hvordan hverdagen ser ud i en dansk grisestald. Du kan lære meget mere om kornproduktionen og finde ud af, hvordan landmanden afgør, om kornet er klar til at blive høstet.

Årets høstmarked i Grenaa er aflyst Læs mere
Endnu et virtuelt medlemsmøde i kalenderen Læs mere
Lean Ledelse giver struktur og resultater i din vi… Læs mere
Rabat i Tivoli for aktive medlemmer af Landbrug & … Læs mere