Profil

Djursland Landboforening har 454 aktive medlemmer, der betaler kontingent til bl.a. Landbrug & Fødevarer samt 192 passive medlemmer (opgørelse pr. 26. januar 2024).

Landboforeningen ejer og driver rådgivningscentret i Følle, hvor ca. 55 ansatte har udgangspunkt for deres arbejde for medlemmer og andre kunder. Djursland Landboforening er en privat virksomhed, hovedsageligt finansieret af salg af rådgivning og projektarbejde foruden medlemskontingent.

Fra centret bliver der ydet rådgivning og service til ca. 1700 kunder indenfor primært fagområderne regnskab og skat, driftsøkonomi, planteavl, natur og miljø, økologisk landbrug, erhvervs- og privatjura, ejendomshandel samt innovation.

Rådgivningscentret huser desuden it-virksomhederne Agro-It A/S og Promenta A/S foruden Djurs Revision, Borup Advokater A/S, Dansk Landbrugsformidling A/S.

Se profilbrochure HER